Wedstrijd 8 – 25-09-2021 17:00 – 20:00 uur.

Collin Geschiere en Cees Machielse konden er vandaag niet bij zijn, dus waren we met 6 deelnemers aan de laatste wedstrijd van dit seizoen begonnen. Wat een mooi visweertje was het vanavond. Alleen jammer dat het rond 20:00 uur al behoorlijk donker werd. Wat ook heel jammer was, was dat er alleen door mij vis is gevangen. Had zo leuk geweest als afsluiter, dat we allemaal vis hadden gevangen.

Dus ben ik Marja Hanning 1e geworden met 2 brasems en 5.100 punten.

Koppelwedstrijd 11-09-2021

Vandaag waren er 3 koppels aanwezig. We hadden af en toe regen en zaten gelukkig met zijn allen uit de wind.
Jan en Marja Hanning hadden 3 brasems gevangen en 9.560 punten. Proficiat met de 1e plek.

Leen de Nood en Cees Machielse hadden ook 3 brasems en zijn 2e geworden met 8.300 punten.

Heel erg jammer, maar helaas hadden Collin Geschiere en Michel van Leeuwen geen vis gevangen.

Wedstrijd 7 – 28-08-2021 18:00 -21:00 uur.
Michel van Leeuwen en Wesley den Herder hadden zich afgemeld voor deze wedstrijd. Wat
een wind stond er, was gewoon koud. Met 6 deelnemers zaten we aan de plas. Collin
Geschiere was vandaag de pechvogel. Vlak voor zijn schepnet schoot de vis los. Dat is balen,
had hij van de nul afgeweest. Jan Hanning was daarentegen de geluksvogel van de avond. Hij
had de vis op zijn plek en is 1e geworden met 7 brasems en 18.000 punten. Proficiat Jan met
de 1e plek. Leen de Nood is ook van de nul af en heeft 1 brasem gevangen, 2.850 punten. De
volgende wedstrijd voor de competitie is over 4 weken.

Wedstrijd 6 – 14-08-2021 18:00 – 21:00 uur.
Vanwege de vakantieperiode waren er maar 5 senioren en 1 jeugdlid aanwezig. Michel van
Leeuwen, Collin Geschiere en Leen de Nood hadden zich afgemeld. Het was weer een
schitterend visweertje met een strak wateroppervlak. Helaas weer geen goede vangsten. De
pechvogel van vandaag was Jan Hanning met een grote vis aan zijn hengel, maar die schoot
vlak voor zijn schepnet los. En Ronald Mirck was de geluksvogel van vandaag met 1 brasem,
die met inhalen aan zijn haakje sprong. Dat was ook de enigste vis tijdens deze wedstrijd.
Ronald proficiat met de 1e plaats met 2.720 punten.

Wedstrijd 5 – 31-07-2021 18:00 – 21:00 uur.
Pfff wat een slecht weer hadden we ’s morgens nog gehad en wat een schitterend weertje
hadden we ‘s avonds om te vissen. Michel van Leeuwen en Eddy Vermeulen hadden zich
netjes afgemeld. Wat heel leuk was, er deed weer een jeugdlid mee, Wesley den Herder.
Dus waren we met 7 senioren en 1 jeugdlid. Vandaag gelukkig 4 mensen met vis. Het wordt
een beetje moeilijk om op papier te zetten, maar ook deze keer moet ik mezelf feliciteren
met de overwinning met 2 brasems en 5.400 punten.
Ko de Nood is 2e geworden ook met 2 brasems en 4.570 punten.
Cees Machielse is 3e geworden met (op de valreep gevangen) 1 brasem en 2.110 punten.
Jan Hanning is 4e geworden met 1 voorn en 200 punten.
Helaas voor Wesley geen vis gevangen.

Wedstrijd 4 – 17-07-2021 08:00 – 11:00 uur.
De ochtendwedstrijd was helaas voor vele vissers niet wat ze gehoopt hadden. Er was een
nieuwe visser mee komen vissen en dat is Ronald Mirck. Helaas moesten we 2 karpervissers
van de 2e
steiger weg sturen. KIJK EERST VOOR JE GAAT VISSEN OF ER EEN WEDSTRIJD IS OP
JE VERGUNNING!! We hebben vandaag wel wat wind gehad, maar op een gegeven moment
kwam het zonnetje door en was de kou weg. Van de 9 deelnemers was er maar eentje met
vis en dat was ik. Dus ook deze keer mag ik mezelf feliciteren met de 1e plek, 2 brasems en
5.450 punten.

Wedstrijd 3 – 04-07-2021 18:00 – 21:00 uur.
Vandaag waren we met 7 deelnemers en het was heel mooi visweer, alleen hebben we ook regen gehad, maar een strak wateroppervlak en geen wind. Leen de Nood had een te klein visje gevangen en Michel van Leeuwen had pech, want de vis aan zijn haak had het schepnet niet gehaald.

Marja Hanning is 1e geworden, dus ook vandaag mag ik mezelf feliciteren met 2 brasems en 5.900 punten.

Jan Hanning is 2e geworden met 1 brasem en 2.640 punten. Helaas hadden de overige vissers geen vis gevangen. De volgende wedstrijd is een ochtendwedstrijd.

Wedstrijd 2- 19-06-2021 18:00 – 21:00 uur
Vandaag hadden we 8 deelnemers, Jack van Brink deed mee en Cees Machielse en Johan Moreauw waren weer verhinderd.  De hele dag hadden we regen gehad, maar gelukkig was het tijdens de wedstrijd droog weer, al stond er op de lange kant best wel wind. Er is gelukkig weer vis gevangen. Jan Hanning had al binnen 5 minuten vis aan zijn haak, maar helaas niet in zijn net.
Marja Hanning is 1e geworden met 3 brasems en 7.820 punten, dus mag ik mezelf feliciteren. Ko de Nood is 2e geworden met 1 brasem en 2.920 punten en Eddy Vermeulen is 3e geworden ook met 1 brasem en 2.670 punten.

Wedstrijd 1- 05-06-2021 18:00 – 21:00 uur
Na een jaar lang wachten mochten we eindelijk onderling weer een wedstrijd houden. We waren met 7 vissers en helaas is er door niemand vis gevangen. Cees Machielse en Johan Moreauw hadden zich afgemeld. Hopelijk zijn ze er volgende keer weer bij.